Káma Fehérnemű és Erotikus jelmezbolt

Káma Fehérnemű Debrecen, Csapó u. 51. Nyitva: h-szo 10-20. Erotikus és klasszikus FEHÉRNEMŰK, szexis jelmezek, harisnyák, combfixek, bugyik, bikinik, extra méretű melltartók, exkluzív ruhadarabok leánybúcsúra, nászéjszakára, mézesketekre. Szakszerű tanácsadás, udvarias kiszolgálás, Debrecenben egyedülállóan nagy választékban, kiváló minőségben. Ez a Káma Exkluzív Fehérnemű szaküzlet, melynek virtuális boltjába akkor is bejöhetsz, ha az igazit éppen nincs lehetőséged felkeresni. Várjuk kérdéseid, hozzászólásaid, és lehetőség van bármelyik ruhadarab megrendelésére is.

Friss topikok

Linkblog

 

 

Jó helyen jársz, ha szeretnél nagyon jó minőségű, nem átlagos méretű, kényelmes és szexi melltartókat vásárolni, ráadásul megfizethető áron.

 

 
Mivel én sem átlagos mérettekel rendelkezem (75 DD a melltartó méretem), saját tapasztalatból mondhatom, a legtöbb helyen nincsennek felkészülve a "szakemberek" erre. Korábban bementem egy boltba, és ha egyáltalán találtam eladót, akkor meg akarta megyarázni nekem, hogy 85 B kell nekem... Mivel én viszont pontosan tudtam a méretet, nem hagytam magam behúzni a csőbe, de akinek fogalma sincs, azt gyorsan lóvá teszik... Olyan kényszerítenek Rád, ami van nekik készleten. A legtöbb üzletben nem is hallottak DD méretről.

Mi a Káma Erotika Barlangban fel vagyunk készülve az extra igényekre. 65-115 cm körméret és A-L kosárméretig tartunk választékot a legszebb melltartókból.Termékeink mindegyike kiváló minőségű, nem tartunk kínai és más távol-keletről érkezett silány minőségű fehérneműket. (Azt nem is ragozom, hogy tökéletes minőség mellett, nagy választékkal, próba lehetőséggel, megfizethető árral, extra hosszú nyitvatartási idővel és szakszerű kiszolgálással várunk... )

 

 

Név nélkül megosztok egy korábbi bejegyzésemet és az arra érkezett hozzászólást, hátha mások is ebben a cipőben járnak...

 

Hihetetlen, de a napokban több olyan csajjal is találkoztam az üzletben, akinekfogalma sem volt a saját melltartó méretéről. Nem tudják mit és hogyan kell mérni, és csodálkoznak, hogy bevág, eláll, kényelmetlen, és nem tart semmit. Az előző posztban találsz egy mérettálázatot, melyben megtalálod a megfelelő méretet. Ha megvan a méret, gyere a Káma Fehérnemű boltba, mert rengeteg szexis, jó minőségű melltartónk érkezett , és ráadásul nálunk azextra méretekkel büszkélkedő hölgyek is megtalálják a kedvükre való fehérneműket. Várunk szeretettel!

 

 

"Na büszke vagyok magamra hogy tudtam a méretemet, megnéztem a táblázatodat és aszerint is annyi :-). Csak szinte lehetetlen ilyen méretet kapni."

Örülök, hogy vannak kivételek... és van megoldás, ha eddig nem találtál megfelelő méretet!
:))) Gratulálok! Tényleg ritka, én is büszke vagyok Rád! Jutalmul megnyerted a lehetőséget, hogy begyere a boltba hozzám, és keressünk Neked egy kényelmes darabot! Pont ez szokott a másik probléma lenni, hogy a legtöbb fehérneműbolt nem tart minden méretet. Szerintük vegyél olyat, ami van készleten nekik. Az mindegy hogy nem jó...

Gyere a KÁMA FEHÉRNEMŰ ÉS EROTIKA SZAKÜZLETBE, mert itt 65-115 cm körméretű ésA, B, C, D, DD, E, F, FF, G, GG, H, HH, I, J, JJ, K, L(!) kosárméretű melltartókat tudsz vásárolni. Ha valami pillanatnyilag nincs a méretedben, akkor megrendeljük Neked!
Csak annyit kérek, hogy egyszer gyere el hozzánk körülnézni!

Vékony-kismellű, teltkarcsú-hatalmasmellű, sőt még szilikoncicis hölgyek is bátran jöhetnek hozzánk. Nagy szín és fazonválészték nemcsak melltartókból, de szexi fűzőkből,hálóingekből babydollból is... 

A megkérdezett nők többsége "mellesleg" elégedettlen adottságaival. Ha kicsi az a baj, ha nagy akkor meg az. De a legrosszabb ha nem találsz magadra megfelelő ruhadarabokat.

A megfelelő ruciban jobban érzed majd magad, megnő az önbizalmad, és ez a szerelmi életedre is jótékony hatással lesz! Keress bátran, ha segítségre van szükséged! Mindent megteszünk, hogy megtaláljuk a számodra legmegfelelőbb fehérneműket, szexis darabokat!

 

Üdvözlettel: Balogh Szilvia


KÁMA EROTIKA BARLANG

 

Debrecen, Csapó u. 51. pince
Nyitva: hétfőtől szombatig 10-20 óráig
Telefon: 06 30 619 3637

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bugyibolt.blog.hu/api/trackback/id/tr63371575

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása